Heipä hei, hyvää iltaa.

 

Tätä samaa viestiä olen ollut kirjoittamassa arviolta 438 kertaa, mutta kertaakaan en ole saanut sitä loppuun. Kai sitten neljässadaskolmaskymmenesyhdeksäs kerta toden sanoo, sillä nyt olen iiihan varma että nyt kyllä saan laitettua paikoilleen sen viimeisenkin pisteen. Kyllä kyllä.

 

Niin, pitäisi sitä varmaan hiukan itsestään kertoa, että te, oi mahtavat ja luultavasti hyvin harvalukuiset lukijani, tiedätte kuka täällä näitä tarinoita raapustelee. (Paitsi eivät nämä kyllä mitään keksittyjä tarinoita ole. Ainakaan vielä. Jos tänne ei kovin moni lukija eksy hyvällä, niin kai niitä pitää hankkia sitten pahalla. Voisin kehitellä joitakin oikein meheviä sepustuksia ties mistä aiheesta. Näin juuri Hanna Pakarisen yläosattomissa! Ja loppuun xoxo, Gossip Girl... Mutta ei, ehkä se ei olisi kovin reilua. Eikä välttämättä edes mukavaa. Mene ja tiedä.)

 

Kuten huomaatte, minulla on varsin omituinen, joskus hyvinkin kiero, muka-hauska huumorintaju. Kavereiden keskuudessa olen tunnettu huonoista vitseistäni, jotka eivät naurata ketään muita kuin itseäni. Toisaalta olen tunnettu myös hyvistä vitseistäni, jotka naurattavat kaikkia, myös minua. Mutta en ole pelkästään se narri joka naurattaa aina kun se sattuu sopimaan. Olen kiinnostunut melkein kaikesta. Autot eivät jostain kumman syystä kuulu mielenkiinnonkohteisiini, joten minulle on turha tulla puhumaan Volvoista tai muistakaan neljällä pyörällä ja ratilla varustetuista härveleistä. Mutta melkein mistä muusta tahansa juttelen mielelläni. Puhun paljon. Nautin väittelyistä. Luen kasoittain kirjoja. Rakastan musiikkia. Pelaan paljon lautapelejä ja olen kilpailunhaluinen. Juon kevytmaitoa, mutta vain ruuan kanssa. Luonto ja eläimet ovat lähellä sydäntäni. Pelkään pimeää, korkeita paikkoja ja rakkaiden ihmisten menettämistä. Olen ilmeisesti menettänyt kykyni kirjoittaa muuta kuin korkeintaan kymmensanaisia päälauseita.

 

Luit juuri murto-osan aiheesta minä. Toivottavasti jaksat pysyä mukana, kun aion kertoa hiukan lisää. Pala palalta, viesti viestiltä. Kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita!

 

Stay tuned, kiitos ja kumarrus.